Monday, July 02, 2007

PRI MOJI DRUŽINI V LIMOGESU...

Paule in Bertrand sta že nekaj časa nestrpno čakala, da bi spoznala moje starše in sestrico. V nedeljo smo tako z njimi preživeli en dan. Že ob osmih zjutraj smo se znašli pred njihovimi vrati.
Bertrand jim je že zjutraj pripravil ekskurzijo po Limogesu. In na moje presenečenje sem ugotovila, da po enem letu niti ne poznam vseh stvari. No kakorkoli, nikoli ni prepozno :)

Mojim je bil Limoges zelo všeč, predvsem parki, staro mestno jedro,... še bolj kot to pa so bili presenečeni nad francosko kulinariko. Paule se je s kuhanjem res potrudila. Še predno smo dobro prišli v hišo jih je že čakal aperitiv, nekaj alkohola pred jedjo, pravijo ne škoduje, kljub temu da za temu sledi še deci francoskega vina pri kosilu :)

Počutili so se kot v restavraciji, posebaj zainteresirani pa so bili pri probavanju francoskih sirov. In ker na koncu brez sladice ne gre, je pripravila še češnjevo pecivo.
Upam da tokrat nisem pri komu prebudila prevelikega apetita :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home