Sunday, January 21, 2007

UTRINKI IZ SLOVENIJE


Ker ste me prejsnji mesec srecevali v Kranju in Ljubljani se mi je pac zdelo nepotrebno, da bi opisovala kar vse sem pocela,... skratka bila sem na koncertih v Ljubljani, prezivela Bozic, pa novo leto, sankat se mi je uspelo- kljub pomanjkanju snega, gledat Zlato Lisico, pelat Francoze po


ogledih v sloveniji, biti na ogromno pijack, mal sem tud plesala, obiskala nas fax, bla na vajah, praznovat rojstni dan- mamica se je mal postarala ;)..... in tudi doma so me uspeli videti ;)
Bo ze drzalo da je Slovenija zelo lepa dezela, samo sneg je pa kljub temu manjkal - po najnovejsih virih pa sem slisala zelo optimisticne napovedi, tudi za slovenijo. Pa tudi nekaj nasih evrov sem vzela s seboj za pokazat ostalim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home