Sunday, January 21, 2007

POTOVANJE V LIMOGES IN NOC V LONDONU


No, 18.januarja pa sem se kljub temu odpeljala do Brnika, in sledil je let v London, ki pa je bil kar malce zastrasujoc. Eno uro smo namrec cakali v letalu, da nam iz Londona sporocijo, da kljub mocnemu vetru lahko vzletimo. Ob pogovorih sem namrec izvedela da je bilo zaradi neviht in vetra v Nemciji in tudi Londonu povzrocene ogromno skode (niti vlaki v Londonu niso vozili).... no pa smo kljub tresenju varno prisali. Tam pa me je srecalo novo presenecenje - v londonu so namrec izgubili mojo prtljago (na sreco so mi jo po dveh urah nasli) tokrat sem prvic pomislila, da je kljub vsemu velika sreca da nimam direktnega leta.

Cas na letaliscu je kar hitro minil, kmalu sem bila na avionu za Limoges (in tokat sem celo uspela videti morje in kopno z aviona).

V Limogesu je vecinoma vse po starem. Srecala sem svoje stare prijatelje in tudi nekaj novih, predvsem iz Romunije, in celo Slovaske (celo nekdo ki zna lociti Slovenijo od Slovaske).

Sicer pa komaj cakam nedeljo, ker grem smucat v Deux Alpes. Ceprav glede na letosnjo zimo upam da bo sploh kaj snega.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home