Tuesday, February 20, 2007

SEM UGOTOVILA DA ŽE FUL DOLGO NISEM NIČ NAPISALA

Najbrž je razlog tudi v temu, da se ni dogajalo nič novega, in da sem bila praktično cele dni na faksu, predvsem zaradi vaj iz galenike. Sicer jih ni bilo veliko (8 vaj) ampak s predavanji dovolj, da ti vzame dva tedna časa. So bile pa vsaj zanimive.

Večere pa smo bolj kot ne preživljali v centru mesta ali v Davidovi sobi (ki je itak v letošnjem letu postala 'javno mesto' za vse Erasmus študente.)

In ker je pač tukaj ogromno Špancev in še toliko Mehičanov mi očitno ne bo preostalo drugega, kot da se naučim špansko. Nekaj glagolov že znam spregat, besede pa niti niso tako težke,...

No kljub temu, pa grejo stvari na bolje,... Popoldanskih vaj praktično nimam več, za četrtek se pripravlja VELIKI GALA ples (veliki ker praktično vsi govorijo le še o tem), nato pa en teden počitnic (formalno za vse ostale, ki niso na farmaciji ali medicini - v praksi pa za vse, ki si jih pač sami naredijo). Tako da načrtujemo ogled Toulousa jaz in štirje nemci.










(še neki ki sem jaz naredila :)

2 Comments:

At 7:43 AM, Anonymous Anonymous said...

očitno boš kmalu še bolj obvladala španščino kot jaz :P
Me veseli da skoraj nimaš časa pisat, ker to namreč pomeni, da ti še zdaleč ni dolgčas.
In še nekaj: zdaj te zastopim zakaj nikoli nisi bila tako navdušena nad Krvavcem :)
lep pozdravček v Francijo

 
At 8:53 AM, Blogger Tjaša said...

No kar se Krvavca tiče, nimam kaj tako grozno proti, z izjemo VETRA ki tam skoz piha, pa cene so nesorazmerne s tistmu kar ponujajo. Drugač se pa tud tam da smučat.

 

Post a Comment

<< Home